söndag 24 maj 2015

Tiden flyger iväg...

Tiden flyger iväg och jag tar mig inte tid att blogga, men det ska det bli ändring på nu...hoppas jag. Sen sist har jag hunnit fylla år och då fick jag en systemkamera. Tack alla som bidrog till den. Eftersom en bild säger mer än tusen ord kommer här några bilder från den senaste tiden.

Konst på hög, Kumla.
En ridtur med Ellen gör underverk för själen. 
Geocaching med min käre man...  
Efter 21 km vandring, var det skönt att tända en brasa och sitta i vindskyddet. 
Tiveden 
Alice och Nettan. 
Daniel och Jesper dekorerar gången.
 Var tror du att cachen finns?
Letar cacher

Daniel, Marita och Göran funderar över cachen.

Bastian

Alice solar på taket till förrådet.

Blåsorkesterdag den 16 maj.

Kusiner i skogen

Kalasgäster: Pappa, mamma och mormor.
Polly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar